kapitel 4 - secrets

nej,nejnejASSÅ NEJ!
Nu blev´jag rasande.Nu gick hon över gränsen nu tänker inte jag vara snäll mot henne !nu gick hon över gränsen,
jag släppte ner min väska och sprang mot en maskin där vidon kom från som lyste på väggen.
sedan putade ner den så den flög ner på golvet och gick sönder och mikayla bara skrattade.
Jag sprang mot henne och knuffade till henne så hon flög in i väggen.
Fan ta henne , jag kände hur jag började få tårar och att musiken spelades forfarande upp fast den gick sönder.
Anisa stod vid ingången och såg mig hon sprang emot mig och jag sprang bara förbi henne och tog min väska och bara sprang och sprang..Jag viste inte vart jag sprang jag bara sprang.....



Justin's perspektiv

- AYYE TACK SCOOTER ! du är bäst sa jag och klappade honom på ryggen.
- Varsegod du behöver lite smester! så du får åka idag och vara i Stratford i 1 vecka!
 vi snackade lite omg hur dagen skulle bli sedan var vi framme vid mormors hus.



- Jag ska gå en promenad lite sa jag och gick mot en brygga
 där jag såg att en skåpbil var och en tjej som stod och pratade med gubben i skåpbilden.
Han gjorde ett tecken att hon skulle in i bilen men hon backade han gjorde det igen då gick jag dit mot henne.
- Kom nu syrran vi ska hem och äta middag! sa jag snabbt och drog bort henne från skåpbilen som åkte iväg.



- Vah ?... sa hon medans jag gick med henne en bit.
- Det där var nära ögat! tänk på innan du snackar med en gammal gubbe i en skåpbil sa jag och släppte hennes arm.
- Men va? tack ändå... Vem är du föresten?
Jag drog av mina glasögon och hon fick génast stora ögon.
-D-dduu är ju JUSTIN biebärv sa hon
- det är Bieber..... sa jag och hon kollade ner på marken och var helt röd i ansiktet.
- Aja jag ska ge mig av var försiktig nästa gång iallfall! sa jag och gick ifrån henne.

jessica's perspektiv

- Shiiet jag har nyss träffat en kändis , wow.....
Jag var fortfarande chockad och hade fortfarande inte berättat något till caitlin och dom....
- vet ni vem jag träffade idag ? sa jag och log mot dom som satt och kollade på tv.
- Nej vem ? sa Ryan
- Justin bieber!
chaz drack vatten men spottade ut det när han hörde att jag sa '' justin bieber'' över hela soffbordet.
- Hööhöööhööö hostade han fram.
- något fel eller? sa jag och kollade konstigt på ryan, chaz,chris och caitlin som stirrade på mig med stora ögon.
- Alltså vi har typ inte berättat en sak för dig..... Sa Caitlin.
- vi är Justin bieber's bästa vänner!.
- HAHAHHAHAHAHAH ... ni är så roliga ni berätta nu vad ni döljde för mig.
Dom bara kollade på mig seriöst och jag märkte genast att dom talade sanning.
-ojsan.....Men varför berättade ni inte det bara från början?
- För vissa vill bara vara våra vänner för att vi känner honom ......
- Det skulle jag ju aldrig göra! men nu tycker jag att vi går någonananstans sa jag....
- Vi kan vara med justin lite? sa Ryan
- Ja bra ide sa vi andra.

*

- LALALALlaLLALALLAALLAFLABBALA skrek chris i bílen när vi var påväg till en park.
- SHuuuuuuut upp.skrek ryan som körde.
jag tog ett foto på mig med min telefon och loggade in på twitter och skrev:
sitting in the car with my crazy friends #SWAG!



världens kortaste kapitel! men klockan är 3 på natten just nu har suttit i en timme och funderat vad som ska hända......
lovade ju er ett kapitel löfte är ett löfte! / amie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback