kapitel 3 - I hate this , why me Why?

- Vi ses på spanskan sen då sa caitlin och vi gjorde en luftpuss och jag tog ut min mapp och mitt penskrin.
Jag skulle precis gå tills jag kände hur jag ramlade ner och allt landade på golvet.
- Oups... mitt fel sa Mikayla som stod och fnittrade med sina vänner vid sidan om.
'' åhh nej nu ska detta börja igen''

 Jag tog upp mina grejer och skulle precis gå innan någon la sin hand på min axel...
- Du , det är inte över än ska du bara veta! sa hon och gav mig värsta bitch blicken.
 Jag var inte direkt en sån där som var så duktig på att käfta emot så jag gick bara därifrån.
Gud vad jag hatar henne hon har hållit på med mig sens 3:an , hon håller bara på för at Christian blev min bästis och inte hennes...
Oh ja jag har varit DÖ kär i christian sen 3:an och det är rätt så jobbigt eftersom det verkar bara som att han inte är intreserad....
Jag gick mot mitt klassrum och satte mig vid ett ledigt bord..
Caitlin och jag gick inte i samma klass , så jag satt alltid nästan själv.
- Godmorgon allihoppa! sa ms. Morgan
- Godmorgon.... sa alla i kör
- Idag ska vi få en ny elev här i skolan, kom fram här Anisa....
En tjej med svarthår och svarta klädder.
- Skulle du kunna pressentera dig för klassen,
- Jag heter Anisa men kalla mig Nisse och blablablabla sa hon och satte sig brevid mig.
- Tja sa hon och nickade mot mig.
- Tja ....
- VAD glor du på asshole!! sa hon och jag kollade förvånat på henne men märkte sedan att hon pratade med Mikayla.
- Ett emo ! gå lägg dig i kistan din fula jävel! sa hon och ryckte på huvudet.
- NU jävlar viskade hon till sig själv ... Hon skulle precis resa sig upp men jag han stoppa henne.
-Skit i henne hon är en jävla idiot hon håller på med mig med...
- Vänta bara någon gång ska hon få en höger.
Jag svarade inte utan tog upp matteboken.
- Du är en riktigt nice ju ! sa hon och log mot mig.
- Haha du med  , fast ännu mer sa jag.

*

Är det här gröt eller något dom har hittat i papperskorgen.... Sa nisse och petade på maten.
- HAHAHAHHHAA jag började asgarva tills jag nästan satte i halsen.
- hur känner du mikayla sa jag och tog en tugga av grönsakerna.
-  sen 4an vi gick i samma klass sa hon och log mot mig.....



- Jag kännde henne sen 3an... och det suger hon med sitt plastic gäng
- Ja jag vet .....

-

Just nu skulle jag ha spanska me Caitlin.
- Hej bääjbäh! sa hon och kramade mig.
Jag besvarade kramen och vi gick in till spanskan tillsammans.

*

 Vi hade precis slutat och jag skulle precis gå ut tills jag hörde någon sjunga , och en killröst.
Jag gick mot matsalen och såg det jag inte ville se.
Där satt pappa och jag på en video och sjöng tillsammans
Jag hade ärvt min pappas sångröst och vi brukade spela in musikvideo men vi la aldrig ut dom..


nej,nejnejASSÅ NEJ!
Nu blev´jag rasande.Nu gixk hon över gränsen nu tänker inte jag vara snäll mot henne !nu gick hon över gränsen,
jag släppte ner min väska och sprang mot en maskin där vidon kom från som lyste på väggen.
sedan putade ner den så den flög ner på golvet och gick sönder och mikayla bara skrattade.
Jag sprang mot henne och knuffade till henne så hon flög in i väggen.
Fan ta henne , jag kände hur jag började få tårar och att musiken spelades forfarande upp fast den gick sönder.
Anisa stod vid ingången och såg mig hon sprang emot mig och jag sprang bara förbi henne och tog min väska och bara sprang och sprang..Jag viste inte vart jag sprang jag bara sprang.....


'' just run RUUN!''


Sa ju att ni skulle få ett kapitel!
HHAHA men deta blev kort eftersom klockan är just nu 23.47 och är appigttrött :/
Ni får ett imorgon på eftermiddagen eftersom jag ska till min mormor imorgon! om jag orkar eftersom jag har bara gjort kapitel här på bloggen och inte Amanda.... kommentera vad ni tycker :D♥ älskar er! / Amie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback