kapitel 2 - Candy , Chips, icecream

- Ska vi dra till affären? sa jag och visade mina pengar.
- JAAAAAAA! skrek alla i kör jag skrattade och vi gick till godisaffären.
När vi kom in var det som ett paradis killarna sprang till chipsen och godiset och jag och caitlin sprang till glassen.
Vi tog 5 ben&jerrys och läsk.
Killarna tog jätte mycket godis och chips.
Vi betalade och gick sedan hem igen.
Denna kvälll skulle bli rolig.

Justin's perspektiv

- TACK ALLA MINA FANS för att ni står upp för mig och att ni tror på mig , älskar er sa jag och torkade svettet från pannan och gick ifrån scenen ,från mina skrikande fans.
- Bro du var awsome uppe på scen sa Alfredo till mig och dunkade mig på ryggen.
- Tack bro sa jag och gick mot min loge.
Jag tog en dusch och satte på mig ett par baggy jeans och en Svart t-shirt och mina grå supras.
- Justin vi ska åka vidare nu! skrek Scooter.
- jaja jag kommer , jag tog min ryggsäck och några godisar från en skål brevid mig.
- Vart ska vi åka nu då ?
- NewYork sedan ska vi ta en paus och du sk få vara hemma lite i Atlanta Efter Newyork sa Scooter och log mot mig.
- YEES! sa jag och stoppade in godisarna i munnen.
- Hur länge ska vi vara i Newyork och atlanta? sa jag och gick in i turnebussen.
- Newyork ska vi vara 4 dagar och Atlanta i två veckor tror jag men du ska bara vara ledig i en vecka sedan ska vi börja spela in videon av Mistletoe! sa han och la sig i soffan.
Jag gick till mitt rummet och la mig i den sköna sängen och tog upp min Iphone och gick in på twitter.
Jag följde dom som viljde bli följda och tweetade också.
'' Next : NEWYORK! then STRATFORD LEGGO!
Jag loggade ut och satte i mina headset i mina öron och lyssnade på några av chrisbrown låtar.

Jessica's perspektiv


- Ge mig godisskålen CHAZ sa jag och sträckte ut handen för att ta godisskålen ifrån honom.
- VÄNTA då sa han och plockade massa godisar  och gav sedan skålen till mig.
- TJOCKIS du tog ju all chocklad! sa jag och slog chaz på benet.
Han ignorerade mig och fortsatte äta på chockladen.

956762-9-1319311001879_large

Jag tog några rosa jordgubbsflaskor och la dom på bordet och tog en efter
en och stoppade i min mun.

Candy-pink-sugar-favim.com-170962_large


*

Killarna hade somnat på soffan och det var stökigt överallt.
Jag och Caitlin plcokade upp allt och lämnade killrna i vardagsrummet och gick till Caitlinssovrum.
Vi ställde klockan på 6.45 och la oss sedan.

*RIIIING:::RIIIING*

- Åhhh sa jag och la kudden över huvudet.
- Kom nu gå duscha sa Caitlin som kammade sitt blöta hår.
- När gick du upp?
- 20 minuter sen.... Fnittrade hon
- MORGONMÄNNISKA! skrek jag och gick in till badrummet.
Jag tog en snabbdusch och när jag äntligen var klar så satte jag på mig mina tajta svarta jeans och en grå vnlig tröja.
Och ett halsband och 2 armband så att min outfit blev mycket snyggare.
Jag lånade caitlin's hårborste och borstade mitt mörkbruna hår.
- FRUKOST !!! skrek christian .
Jag sprang ner för trappan Och såg ett stortfrukostbord där alla satt.
Jag gick ner och satte mig ner och tog en macka och ett glas juice.
Vi pratade för fullt och packade väskorna och drog viddare till skolan.

*

- Vi ses på spanskan sen då sa caitlin och vi gjorde en luftpuss och jag tog ut min mapp och mitt penskrin.
Jag skulle precis gå tills jag kände hur jag ramlade ner och allt landade på golvet.
- Oups... mitt fel sa Mikayla som stod och fnittrade med sina vänner vid sidan om.
'' åhh nej nu ska detta börja igen''

Detta inlägg skrek jag amie jag skriver en till del imrogon måste plugga just nu.
Sry för kort kapitel! kommentera vad ni tycker !

Kommentarer
» melmi'

Hej !! Du får gärna läsa www.biebsordie.blogg.se för doms läsaree går neråt . och den är jätte bra, jag lovar deet. dom är bara på del 13 i doms grymma novell . snälla hjälp mig/oss att sprida vidare den. vill inte att dom lägger ner den !!!!

2011-10-24 16:25:04
» Liiz

Meer, men jag hållermed melmi' över mig, bloggen + novellen äger:)

2011-10-24 21:11:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback