kapitel 1 - PART TWO

- WAANDDAAA! LUUUCKY! skrek jag och dom kom springandes , wanda la sig ner med sin mjukglass på gräset och slickade på glassen.
lucky spran och la sig framför henne och slickade på hennes glass på andra sidan.
jag knäpte ett foto och kollade på den underbara bilden.
''så underbara'' tänkte jag...


- HAHAHHA kolla på min näsa ju sa jag till caitlin som var innne på photoshop och redigerade våra egobilder
- kolla sa hon och drog vid mitt öga så det blev en rektangel.
Vi skrattade jätte mycket tills christian kom in i rummet med chaz och ryan hängandes om sig.
- Vad ska vi göra ? sa han och log mot mig, hans leende fick mig verkligen att smälta....
- Vi kan dra till starnden sa jag och log stort.
- Ja ! sa caitlin och tog upp sin mobil och la den i fickan.

Vi gick mot stranden och vi larvade oss jätte mycket ,så alla folk kollade på oss...
När vi äntligen var framme omfamnades jag av chaz eftersom jag kände igen hans gula hoodie.
- Chaaazz släpp ner mig nu sa jag medans han sprang med mig till en stor gunga.
- tvinga mig sa han och släppte ner mig i gungan och christian och ryan hoppade på och gungade i full fart.
- SLÄÄPP NER MIG  NI GUNGAR JU ASSHÖGT ERA JACKASSES! skrek jag men dom lyssnade ju jätte mycket och gjorde dubbel så hög fart.
- Ni är dödens vet ni det sa jag med en höngre ton.


*


- Jag ska bara hämta pengar från pappa han är här vid stranden sa jag och tog upp mobilen och skickade ett sms till pappa.
- Jag följer med sa Caitlin som gick mot mig.
Vi gick över en väg och såg massa småtjejer i en klumb som skrek och grät.
sedan gick vidare mot parkeringen som vi skulle möta pappa.
Vi såg någon som stod och vinkade och där var pappa som hade lucky med sig också.
- åhh lucky hon har blivit så stor sa caitlin och sprang fram till henne.
Jag fnissade och kramade om pappa.
- Här har du sa pappa och gav mig 50 dollar.
- så mycket ? sa jag och hukade mig och klappade lucky som slickade mig i  ansiktet.
- Ja tänk på att det är månadspeng också...
- Ja juste , men vi ses imorgon
- Vad ska du göra ? sa han och kollade på mig men en konstig blick...
- Jag ska sova hos caitlin så vi kan gå tillsammans till skolan imorgon? 
- Jaja jag säger det till mamma också sa han och jag kramade honom en sista gång och caitlin också sedan gick vi mot stranden igen. Där stod grabbarna och åt på varsin glass.
- Du missade justin sa chris som kollade på caitlin.
- Åhhh vad synd sa hon och putade med underläppen.
jag  visste inte vem dom menade så jag bara lyssnade , i hade inget att göra så vi gick hem.

- Ska vi dra till affären? sa jag och visade mina pengar.
- JAAAAAAA! skrek alla i kör jag skrattade och vi gick till godisaffären.
När vi kom in var det som ett paradis killarna sprang till chipsen och godiset och jag och caitlin sprang till glassen.
Vi tog 5 ben&jerrys och läsk.
Killarna tog jätte mycket godis och chips.
Vi betalade och gick sedan hem igen.
Denna kvälll skulle bli rolig.

Asskort kapitel jag vet men mitt huvud exploderar snart verkligen....sry för bildlöst kapitel /amie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback