Inläggen?

Alltså alla inläggen blir ju fel.... inlägget där det står ''skriver''..... jag skrev det innan jag skrev kap 4 så den kom över kapitel 4.
Sorry for that, men jag undrar om någon ville börja skriva med mig för AMANDA skriver aldrig eller så säger hon bara '' om jag orkar, eller vi får se'' så vi börjar  kommer fram i novellen för jag tycker så synd om alla bloggläsare som kollar på bloggen hela tiden?!
Så om ni vill skriva med mig så kommentera!.

* Max vara 13 år uppåt!
* Kan stava bra svenska/engelska
* Ska kunna lita på! innan jag ger ut adressen!
* Kunna uppdatera bra!
(obs skriver mer information senare när jag har valt ut en läsare!)

Ni får skriva en bit på kommenterna ↓ typ lite om novellen om ni kommer på något.
typ som att ni skriver ett inlägg ?! fast en liten bit  som ni har hittat på själv.. så får jag se hur bra ni är oså , ni fattar Right ?
om det är frågor Kommentera bara.
pussar till er /amie

PS: sprid bloggen så att vi får mera läsare och så att jag hittar en bra bloggläsare!♥

Kommentarer
» Bella

jag kan! :D

Om de går?

2011-11-06 17:28:36
URL: http://wildteens.blogg.se/
» Liiz:)

Lycka till, jag suger på att skriva.. Men en liten fråga, varför ska man kunna bra engelska om ingenting man skriver är på engelska?

2011-11-06 21:24:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback